Datele personale ale donatorilor (nume, prenume, adresă, număr de telefon, adresă de e-mail) sunt informații confidențiale, pe care Fundația Umanitară „Căminul de Bătrâni” Sfântu Ioan cel Nou Suceava le colectează și utilizează cu maximă responsabilitate, prin crearea politicilor de protecție a datelor și prin implementarea acestor politici la nivelul întregii organizații.
Astfel, Fundația Umanitară „Căminul de Bătrâni” Sfântu Ioan cel Nou Suceava nu va solicita donatorilor decât informațiile necesare pentru:
- înregistrarea donației în documentele financiar-contabile ale organizației
- confirmarea încasărilor
- informațiile privind destinația sumelor donate
- alte posibilități de a sprijini activitatea organizației
Donatorii care au cont activ pe platforma camindebatranisuceava.ro/acceseaza-cont pot accesa/modifica/șterge oricând datele personale pe care Fundația Umanitară „Căminul de Bătrâni” Sfântu Ioan cel Nou Suceava le deține despre ei. În cazul în care nu dețin un astfel de cont, donatorii pot solicita informațiile direct de la reprezentanții organizației la adresa de e-mail: contact@camindebatranisuceava.ro sau la numărul de telefon: 0728 057 074
Donatorii pot de asemenea solicita adăugarea, corectarea sau ștergerea datelor personale, conform reglementărilor GDPR.
Cu toate că Regulamentul General pentru Protecția Datelor se aplică în toate statele Uniunii Europene, GDPR nu poate anula prevederile legale naționale care stabilesc păstrarea datelor personale în documentele financiare. Spre exemplu, conform legii, datele personale (nume, prenume, CNP, adresă, date act de identitate) din documentele financiare (facturi, extrase de cont, chitanțe, registre) vor fi păstrate până la 10 ani de la data generării lor. În acest caz informațiile nu pot fi șterse, chiar dacă există o solicitare în acest sens din partea donatorului.
În cazul în care ștergerea informațiilor nu contravine legii, datele personale ale donatorului vor fi eliminate din baza de date în cel mult 30 de zile calendaristice de la data solicitării.
După acordarea consimțământului de colectare, prelucrare și stocare a datelor personale, acestea sunt păstrate în baza de date camindebatranisuceava.ro timp de 3 ani.
Vă asigurăm că:
Nu vom oferi niciodată informaţii despre dumneavoastră altor companii care au în vedere programe de marketing.
Vă vom ţine la curent cu activitatea noastră, atât în ceea ce priveşte campanile noastre de promovare şi strângere de fonduri, cât şi în ceea ce priveşte serviciile pe care le oferim.
Vom folosi informaţiile dumneavoastră numai atunci când avem consimţământul dumneavoastră în prealabil.
Ne puteţi oricând comunica felul în care doriţi ca Fundația Umanitară „Căminul de Bătrâni” Sfântu Ioan cel Nou Suceava să comunice cu dumneavoastră, inclusiv felul în care doriţi să fiţi contactaţi. Vă asigurăm că vom respecta întru totul solicitarea dumneavoastră.
Vom lua toate măsurile de siguranţă pentru a proteja datele dumneavoastră personale prin politici şi proceduri de securitate.
Pentru mai multe informaţii, ne puteţi contacta la adresa de e-mail: contact@camindebatranisuceava.ro sau la numărul de telefon: 0728 057 074
Cum colectăm informaţiile personale
Obţinem informaţii personale de la dumneavoastră atunci când solicitaţi informaţii legate de activităţile noastre, vă înregistraţi în evidenţele fundaţiei sau când faceți o donație online vi se crează un cont automat cu datele dvs introduse în formular, ne trimiteţi un e-mail, faceţi o donaţie sau ne oferiţi informaţii personale sub altă formă.
Colectăm informaţii generale despre felul în care website-ul nostrum e utilizat, precum paginile vizitate sau zone de interes pentru utilizatori. Folosim această informaţie pentru a ne îmbunătăţi website-ul şi pentru a oferi o experienţă mai bună pentru toată lumea. Pentru mai multe informaţii legate de website, vă rugăm să verificaţi politica noastră de cookies aici:
Cum folosim informaţiile personale?
Putem folosi informaţiile dvs. personale pentru:
- A putea gestiona întrebările şi plângerile dvs.
- Procesarea donaţiilor făcute online
- Oferirea de informaţii legate de activitatea fundaţiei, a campaniilor şi evenimentelor, precum şi a serviciilor noastre.
- Acordul cu obligaţiile legale, politicile şi procedurile fundaţiei
- Oferirea de servicii de îngrijire paliativă şi suport.
- Strângerea de fonduri
- Desfăşurarea cercetărilor de piaţă
Drepturile dumneavoastră
In conformitate cu Regulamentul General de Protecţie a Datelor care va fi în vigoare începând cu 25 Mai 2018, aveţi următoarele drepturi:
- Dreptul de a accesa informaţiile personale
- Dreptul de a edita şi de a actualiza informaţiile personale
- Dreptul de a solicita ca informaţiile personale să fie şterse
- Dreptul de a restricţiona procesarea informaţiilor personale
- Dreptul de a obiecta
- Dreptul de a emite o plângere către o autoritate supraveghetoare.